Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-12, 23:22   #11
FireCat FireCat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2009
Inlägg: 13
Talking

ok, men du gillar hq med andra ord eller brodermaskinen bättre? du skrev du hade haft/har båda va? jag e supertacksam för alla svar, och smaken verkar ju sannerligen vara som baken men jag lutar åt brother innovis 30, för det finns fler grejjor att pyssla med på den och då kanske man längtar efter att få sy igen...det e ju en ganska stor faktor att den lockar till syende!...lite att växa i med. hq 118 e säkert bra, men ärligt talat så får jag lite ångest när jag ser den maskinen hihihi...tragiskt eg.det e ju bara en maskin, men...men...

Citat:
LillaMian skrev: Visa inlägg
jag själv gillar ju hq När jag skulle köpa ny maskin var jag inne hos en som sålde andra märken och denna person snackade bara skit om hq som han inte sålde. Sen kunde han inte ens visa hur hans egen maskin funkade ..det var ju lite komiskt

Jag valde hq bla. för att jag tyckte den sydde snyggast(jag köpte ju brodermaskin senast dock)och hade de saker jag ville ha.

Om jag vore du skulle jag kolla in alla som du är intresserad av och se vad du tycker. En bra hjälpsam säljare som själv syr mycket är bra att ha också.

håller med om att symaskiner inte är värda sitt pris dock. (De mer avancerade kostar ju som finare beg. bilar ) De nya strular väl mer pga tekniken fast de nya är nog lite roligare än de gamla tycker jag. Fast då tänker jag på brodermaskiner osv
Har tyvärr ingen koll på de nyare maskinerna som är lite "mindre"
FireCat är inte uppkopplad   Svara med citat