Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-11, 14:05   #42
monikaw monikaw är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 351
Jag var på syfestivalen igår och är helnöjd. För jag kom hem full av inspiration, ideer och material.

Det var inga som helst problem vid entren.

Men visst fanns det saker att förbättra. För då de flyttade mässan så var ju bla motiveringen att de lokalerna var usla och de nya i Kista skulle bli så bra. Det var lång omväg till var bussen släppte av men vi gick åt andra hållet runt byggnaden när vi sedan skulle hem på kvällen, det gick smidigare. Gissar att bussen i framtiden, när de byggt klart allt där, kommer att släppa av besökare närmre ingången. Till toaletten var det många gånger kaoskö, även fast det fanns lediga toaletter. Detta på grund av den trånga passagen där även handtorkar var knasigt placerade. Det var en tjej och servade toaletterna med jämna mellanrum så att det skulle finnas papper, tvål osv på plats. Bra tycker jag.

I början av dagen så var det mycket folk som det "alltid" är på mässan tycker jag. Å även om det är mer luft mellan utställarna så hjälper det inte om det är fullt vid just den utställaren man vill till. Men visst hade mer utrymme inte skadat då det blir att människor faktiskt står och pratar med varandra, vilket jag tycker det ska finnas plats för. Framåt tre fyra tiden så gick det lätt att ta sig fram till utställarna och titta på allt.

Jag kom hem med det jag hade på min lista + en hel del till =)
Träffade många trevliga människor och är nöjd med dagen.

Hur det var med maten kan jag inte säga något om då vi alltid har mat och dryck med oss.
monikaw är inte uppkopplad   Svara med citat