Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-22, 11:00   #20
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Post

Hej på er!

Jag hör också till forumvärdarna.

Vi som har denna funktionen har till uppgift att flytta trådar som hamnat i fel forum, rätta till överskrifter som är felstavade eller bara tex. har ordet "hjälp" som överskrift, detta för att underlätta sökning senare. Vi tar också bort ren reklam, annonser upphovsrättsbrott osv. Vi skall också försöka stävja käbbel och bråk som kan uppstå i en tråd. Vi har också möjlighet att stänga en tråd om inläggen blir alltför aggressiva.

Allt detta för att underlätta för sidans besökare och medlemmar.Det skall det stå varför inlägget eller tråden har redigerats och av vem som gjort det. Om man inte förstår så eller vill veta mer så går det bra att skriva ett inlägg till sysidan på forumet så skall vi svara så fort som möjligt.

Sedan är vi forumvärdar inte mer än människor vi kan göra fel och då går det att rätta till om man ber om det! Vi och ni har Christer och Ulrika att konferera med om det uppstår oklarheter. Men reglerna är klara och tydliga så mitt råd är innan ni blir arga och irriterade på forumvärdarna så läs reglerna en gång till är det då ändå oklart så kontakta oss gärna på sysidan i forumet.

Jag håller också med föregående (flera?) talare att Christer och Ulrika kanske skall lägga någonstan en presentation på vilka som är värdar. Heller vad säger ni?

Hoppas jag kunna nå ut och förklarat vad vi har för funktion.

Annette

ps och nej det är bara forumvärdar, Christer och Ulrika som kan gå in och ändra i andras trådar och inlägg. ds

Senast redigerad av Ann1e den 2008-10-22 klockan 11:34.
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat