Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Allmänt forum (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Hantverksmarknad, säljar sina pyssel (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=23401)

abela 2011-01-13 10:56

Hantverksmarknad, säljar sina pyssel
 
Jag har länge funderat på att ordna någon Hantverksutställning. Jag bor ett hus med ett stort föreningslokal, vi har bla haft en del loppis och det har gått bra, men skulle gärna vilja fixa marknad tillsammans med liksinnade, finns det någon som är intresserade. Tänkte kanske i slutet av mars-till mitten av april. Lite ensamt att vara själv.

Hör gärna av er, kanske kan vi få till något!:cool:

Flia 2011-01-13 11:19

Var bor du?

abela 2011-01-13 18:39

Citat:

Flia skrev: (Inlägg 148951)
Var bor du?

Såg att jag glömde skriva var jag bor. Jag bor i Stockholm, Solna. Centralt.

adora 2011-01-14 01:18

Jag tycker absolut att det låter intressant.

väskan 2011-01-14 07:03

Jag är också intresserad. Det beror lite på när det blir.;)

Ireth 2011-01-14 20:02

det låter absolut intressant :D

Jenny_med_Emiliten 2011-01-14 23:08

O ja! Jag vill vara med! Jag kan inte vara med och arrangera men betalar gärna en slant för ett bord.

abela 2011-01-15 10:48

jag hade tänkt mig kanske i slutet av mars, kanske april när shopping inför våren kommer igång. Jätte kul att det finns intresserade, skicka mail via min blog så kan vi planera mer ingående.:D:cool:

rätsidan 2011-01-18 21:30

Jag är gärna med!

nirsulla 2011-01-22 17:14

Go for it!!
 
Hej, vill berätta att min dotter och jag tänkte precis lika för drygt 10 år sedan. Vi visste att det fanns både kvinnor och även män, som satt hemmavè och "pysslade" med allehanda ting, så vi skickade ut ett papper och inbjöd till en sommarutställning. Första året var vi nio st. och nu är det dryga tjugotalet hantverkare som är med.Lycka till. Ulla /:D

abela 2011-01-22 23:24

Citat:

nirsulla skrev: (Inlägg 149451)
Hej, vill berätta att min dotter och jag tänkte precis lika för drygt 10 år sedan. Vi visste att det fanns både kvinnor och även män, som satt hemmavè och "pysslade" med allehanda ting, så vi skickade ut ett papper och inbjöd till en sommarutställning. Första året var vi nio st. och nu är det dryga tjugotalet hantverkare som är med.Lycka till. Ulla /:D

Tackar, nu ska jag tar arslet ur vagnen och komma igång med det. Also, det är bara 2 pers som hört av sig via mail, skriv ett mail till mig, och ungefär när det passa er, så ger jag ett medelvärde datum. Det ger också oss chans till diskussion om allt kring det hela.

abela 2011-02-22 15:16

inställda planer
 
hej alla, som ses ovan hade jag efterlyst och hade planer på att ha ett hantverksmarknad nu till våren. tyvärr måste det ställas in eftersom föreningen nu har bestämt sig föratt renovera fasaden Mars-juni. med tanke på byggställning runt hela huset, vill jag inte dra hit en massa folk. Jag kommer att tar nya tag senare till hösten. Ett stort TACK till de som hade anmält sig och nya intressanter.

abela

Hello 2011-02-22 15:41

Jag är också intresserad. Ffa om det blir till hösten. Jag hittar dock ingen mejladress på din blog? Om du vill ha kontakt med mig redan nu finns jag på hellosblogg@hotmail.com


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.