Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Fritt Forum (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Snabbhetstest (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=17633)

gunnsan 2009-04-17 17:53

Snabbhetstest
 
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag fick en rolig länk av en arbetskamrat idag och kunde inte låta bli att testa. Hur kul som helst att äntligen få veta hur snabb man är vid tangenbordet.
Här är mitt senaste resultat, och det verkar kunna bli bättre och bättre för varje gång man prövar.

http://nanok.com/spt/

Testa, får ni se :).

/Gunilla

Dahlia 2009-04-17 17:56

;)Jag tror att jag avstår från det testet idag!
Det fungerar säkert klent att försöka vara snabb och få med alla bokstäver med 1 hand!

gunnsan 2009-04-17 17:59

Hej!
Ja, det kan jag förstå, stackare...
En annan gång, kanske :).
Men varför hamnar inte den här tråden på förstasidan? Den är ju helt ny och med nya inlägg?

/Gunilla

Dahlia 2009-04-17 18:03

;) Tack, Jag tar den en annan gång!!
Fritt forum syns inte längre på förstasidan!
Jag har fått förklarat för mig att det som står i Fritt forum är inte sy-relaterat,,, och då hör det inte hemma där längre!!??

Jag tycker att det är synd, det kan vara lätt att missa nya inlägg, när det inte syns på förstasidan längre!

Gaestis 2009-04-17 19:22

Man kan prenumerera på alla nya inlägg i Fritt Forum och sedan välja hur ofta man vill ha mail om det

ichigo 2009-04-18 12:36

Jag bara pajar testet... När jag skrivit klart så får jag inte se resultatet pga att jag slog med backspace och sidan går tillbaka till början av testet.. BLÄH! har försökt 4 gånger och det känns nu.

gunnsan 2009-04-18 13:08

Hej!
Vad konstigt, jag trycker backspace ibland för att radera en felaktig bokstav, och det fungerar bra att fortsätta. En gång lyckades jag däremot komma åt esc-knappen och då slängdes jag ut ur testet och fick börja om från början. Vad har du för webbläsare?
/Gunilla

Alvan 2009-04-18 13:23

Testet funkar inte för mig heller, det stoppar mitt i både med och utan backsteg. Använder explorer.

Aste 2009-04-18 13:49

Vilken rolig test! Ju fler gånger jag testade mig ju sämre gick det! Men man blir lite mallig att man kan få ner så många bokstäver ändå på en minut!
Annika L

ichigo 2009-04-18 13:50

Jag har firefox. Men det är normalt, backspace är ju "backa 1 sida" för firefox och förmodligen IE också, och jag är för snabb för att hinna "stoppa" mig själv när det är klart och resultatsidan visas upp. Speciellt när jag håller på att radera precis när testets tid tog slut, då blir det tillbaka till startsidan!

Tror jag.

Aste 2009-04-18 13:53

Hej alla!
Jag är ny på den här sidan (Sysidan alltså) jag har lärt mig hur man svarar på inlägg, men hur gör jag om jag vill göra ett eget inlägg med en fråga till Er alla? Kan någon hjälpa mig med detta?
Har tittat överallt men jag hittar ingen tex "nytt ämne eller fråga"?
mvh
Annika L

Alvan 2009-04-18 13:57

Nu blir det lite OT (off topic) efter som du skrev i en tråd som handlar om något helt annat ;) men för att du ska komma rätt svarar jag ändå..
  • Klicka på forumfliken
  • Klicka på det forum som passar ditt ämne bäst
  • Högt upp till vänster finns en orange knapp som heter starta nytt ämne, klicka på den.

gunnsan 2009-04-18 14:09

Citat:

Aste51 skrev: (Inlägg 115550)
Vilken rolig test! Ju fler gånger jag testade mig ju sämre gick det! Men man blir lite mallig att man kan få ner så många bokstäver ändå på en minut!
Annika L

Hej!
Placeringen kan ju bli ju sämre och sämre ju fler som försöker, dvs ju fler det blir i totala antalet försök. Sedan kan de gå sämre för att man blir stressad kanske av att man måste prestera bättre denna gång... :p
Nyfiken... vad fick du för resultat?

monikaw 2009-04-18 15:41

1 bifogad(e) fil(er)
Inte är jag lika snabb inte men det var kul att testa :)

chery 2009-04-19 12:32

1 bifogad(e) fil(er)
Ehh hmmm
Jag ska nog inte ägna mig åt den här typen av tester. Vet att det för det mesta inte blir som jag tror att jag skriver, men det här känns ju löjligt.Jag försökte ändå vara jättenoga med stavningen. SUCK.:(


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.