Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Fritt Forum (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Srapbooking tråd :) (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=8093)

Miao 2007-02-17 07:21

Srapbooking tråd :)
 
Jag fann denna pyssel gruva förra veckan( plånboken är nu mycket tom ;) ) och undrar om der är fler som fastnat i detta och vill byta dies, inspiration, brads och allt annat som man köper i stora stocks fast man egentligen bara behöver 2 ;)
Visa upp sina Lo`s för att få ny inspiration och lite glada tillrop.

kram Mia

BodilN 2007-02-18 18:42

Det vore skoj. Jag tänkte prova på scrapbooking, har precis köpt lite papper och håller på att välja ut bilder. Jag är lite nyfiken på ATC också men det är ett väldigt litet format så det är kanske lite pilligt. Dessa kan man ju sy också.

Miao 2007-02-18 20:03

Det är alldeles för skoj för en shopa aholic som jag, men jag ska nog lägga ned några anfra projekt så jag får mer pengar och tid över till detta.Har redan förköpt mig å¨7 alfabet till Quickkuts tången, men får väl sälja av några tänkte jag :)

Vore skoj att utbyta LOS och tankar osv. kram kram Mia

agnwil 2007-02-20 14:11

Scrapbooking är kul men tar tid. Jag gick på nybörjarkurs i höstas och gjorde några sidor. Förra veckan beställde jag foton av mina digitala bilder så nu ligger en stor hög och väntar.
Det är bara så svårt att prioritera allt kul som jag vill göra. Jag utbyter gärna idéer för att få inspiration, för bland mina vänner är det inte så många som sysslar med samma hobbyn som jag och då är sysidan en stor inspirationskälla för mig där jag kan se allt fint som andra har gjort. Tyvärr har jag själv på senaste tid varit dålig med att ladda upp bilder på sånt som jag sytt.

Alvan 2007-02-20 14:18

Är det inte rätt dyrt också, åtminstonde i starten om man vill ha schyssta verktyg?

Men jag kanske lägger ribban för högt, vill ju gärna ha verktyg som stansar snygga figurer och präglar papper och allt annat på en gång :)

Sen måste ju som sagt tiden finnas, ligger långt efter med ungarnas fotoalbum. Skulle ju visserligen kunna skapa digitala album men det är något speciallt att ta fram fotopärmarna med "riktiga" foton i.

Miao 2007-02-20 14:48

Alvan, då är vi två jag vill HHHHHHHHHHAAAAAAA craft robot för 3800 som skär allt man vill digitalt.
Så nu ska här sparas, men jag är ju en sådan som inte kan vänta, vill ha nu!!!! Jag tjatar snart sönder min make ;)

Vi kanske kan fixa en swapp oxå med lite brads, band och knappar. Jag tycker så alla andra har bättre saker eller bätttre fantasi än vad jag har.

Jättekul att vi är fler här:)

Någon sim scrappat något nu på senaste tiden? Jag har gjort färdigt 3 Lo sedan i söndags och ska scrappa i morgon igen. Nitt största problöem är att jag inte har framkalla några foron ännu och det kan ju vara bra att göra;)

kram Mia


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.