Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Allmänt forum (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Project Runway, 2009-års program börjar visas på TV. (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=19863)

koocachoo 2010-01-24 19:03

Nu är jag riktigt sur...här sitter man i lugn o ro o kollar på kvällens avsnitt o vad händer? Blir kolsvart helt plötsligt...överallt!! Strömavbrott...kollar på vattenfalls sida o dom vet inte vad som orsakat det eller när det blir löst...så nu sitter man o surfar med mobilen i brist på annan sysselsättning i mörkret...suck...

ichigo 2010-01-25 01:24

Väldigt tråkigt att det blev så för dig, Angetha. Men det är repris på lördagar. Kanske du kan ge dig till tåls till nästa lördag?

leningrad 2010-01-25 07:53

Ojdå!! Inte bra. Då kan jag berätta att .... hmmmmpf ...mmmmmp ....mmmmpf .... vann!!

Fasen, killarna fixar inte det här. Tre tjejer i topp och tre killar i botten. Epperson åkte ut - han var ju skapligt balanserad och har ofta haft en skön inställning och stil.:(

koocachoo 2010-01-25 09:15

Mmmm....tyvärr får det ju bli så! Hoppas bara jag kommer ihåg det!! Även om jag vet det börjar 19 varje söndag så får karln här hemma säga till mig varje gång ändå att det har börjat!

krippe 2010-01-31 19:43

Projekt Runway
 
Vem åkte ut i dag, telefonen ringde precis när omröstningen avgjordes

iamia 2010-01-31 20:53

Jag är dålig på namn, men en av de mörka tjejerna var det. Gerogan hade gjort det om hon inte hade imuniteten sen vinsten förra veckan.
Åsa

L8syr 2010-01-31 22:58

Shirin Askari så var nog hennes namn:)

leningrad 2010-02-01 13:03

"The plot thickens ...". Nu blir det spännande. Noterar att nu börjar skitsnacket komma igång.:(
Nu pratar man tydligen skit om Irina för att hon inte håller på och fjollar sig som alla andra utan gör det hon förväntas göra - jobba.

Victoria_AB 2010-02-14 16:28

Ännu ett avsnitt av Project Runway ikväll
 
En liten påminnelse så här framåt kvällskvisten. Ännu ett avsnitt av Project Runway ikväll och nu börjar det närma sig, avsnitt 11 av 14. Det är inte så många kvar i tävlingen, så vill man skaffa sig lite koll så skall man titta på TV3 kl.19.00 ikväll. Du hinner svischa ihop lite middag innan det är dags... ;)

BodilN 2010-03-07 20:06

Såg ni sista avsnittet, vad tycker ni? Irina var en värdig vinnare tycker jag med sin genomtänkta kollektion. Hon hade tänkt på alla detaljer. Jag hejade annars på Carol Hannah, jag tyckte att hon hade fina kläder.

leningrad 2010-03-07 20:10

D j ä ......!!!!!!

ichigo 2010-03-08 01:54

Jag hoppades på Irina och Carol Hannah så jag är nöjd. Men det är ganska blah överhuvudtaget. Om Irina haft mer färger i sin kollektion så...

Jimipe 2010-03-08 05:28

Jag blev så sur att jag gick ifrån tv:n när Irina vann. Visserligen delvis pga hennes attityd, som ju egentligen inte ska bedömas, men, det är ändå så att om jag tittat på kollektionerna tycker jag hennes mest var tråkig och full av saker jag sett förut. Carol Hannahs var färgglad och jag skulle vilja ha vartenda plagg, och, jag tyckte absolut att det fanns en röd tråd genom den, även om man möjligtvis hade kunnat tjäna på att hon hade använt något färre färger (samma färger flera gånger). Irinas kläder har aldrig varit min stil, men, det är fortfarande väldigt fina saker. :)

Till Irinas fördel måste man ändå säga att hon har gjort betydligt roligare saker tidigare...

Gumpan58 2010-03-08 11:03

Jag tycker det är tråkigt att se alla kläder i samma färger. Ofta har det varit svart och grått. Samma typ veck och drapering.

Om jag finge bestämma så skulle kriteriet för en sammanhållen kollektion vara t ex fritidskläder, festkläder lång, festkläder korta osv.

Men olika former, färger inom den gruppen.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.