Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Leverantörsforum (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Tygutrensning hos Dollys vid odenplan, Stockholm! (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=23417)

abela 2011-01-14 13:51

Tygutrensning hos Dollys vid odenplan, Stockholm!
 
hej alla sömnads intresserade, jag var precis i stan och upptäckte att en av mina favorit textil butik håller på och stänga igen. Dollys på Norrtullsgatan, 50% på alla tyger, bra tillfälle och fylla på lagret.

Sykatten 2011-01-14 15:00

Citat:

georgina skrev: (Inlägg 149018)
hej alla sömnads intresserade, jag var precis i stan och upptäckte att en av mina favorit textil butik håller på och stänga igen. Dollys på Norrtullsgatan, 50% på alla tyger, bra tillfälle och fylla på lagret.

Jag var där i helgen och shoppade massor. Billigt billigt! :-)

Tror ni de ska stänga förresten? De är ju rätt gamla de som har butiken.

Sykatten 2011-01-14 15:01

Citat:

Hjartafró skrev: (Inlägg 149025)
Jag var där i helgen och shoppade massor. Billigt billigt! :-)

Tror ni de ska stänga förresten? De är ju rätt gamla de som har butiken.

Hm, nu ser jag ju att du skriver att de ska stänga. Trist!

bila 2011-01-14 18:21

Jag var där inne före jul och dom funderade på att lägga av.
Jättetrist, för det har alltid varit så kul att slinka in där och hitta fina tyger. Jag kommer att sakna dom mycket.

MiaL 2011-01-14 19:17

Fy vad tråkigt att de ska stänga.
Jag har alltid kunnat hitta nåt där. Kanske inte exakt det jag ville ha, men fullgoda alternativ.
Jättetrist.

/Mia

Alvan 2011-01-14 20:15

Nä va trist! Synd att det ska vara så svårt för småbutiker att vara kvar...

sotlugg 2011-01-14 20:45

Oj vad tråkigt. Fast roligt med rea. Men nu finns det inte många butiker kvar i centrala Stockholm. Undrar hur länge Sidencarlsson håller ut?

abela 2011-01-15 10:58

det är trist! men de är gamla också, man får väl hitta nåt annat. De stora butikerna är faktiskt ganska trista, opersonlg personal. värst är väl textil centrum i Sundbyberg. Fast det är tyg man är intresserade av, så man står ut!
Pass nu på i alla fall, jag köpte massor, ska göra en vända till, de stänger om 4 veckor enligt den info jag fick.

Gidget 2011-01-15 12:25

Jag kommer att sakna dem jättemycket, varje gång jag är i stan så slinker jag in där och kommer alltid ut med något. Förutom tygerna så hittar jag alltid billiga knappar och band där och trevlig personal. Ohlssons tyger är den sämsta affären tycker jag. Min favorit är Tyggrottan i Haninge men det ligger ju inte mitt i stan förståss.

millalind 2011-01-21 19:39

Oj, jag som hade tänkt gå dit när jag är i stockholm om en månad. Visst ska det finnas en tygaffär på söder också?

väskan 2011-01-21 20:05

Jag såg här på sysidan att det finns en affär på St Paulsgatan. Den heter Tygverket. Jag vet ingenting om den.

Stinas 2011-01-21 22:03

Tygverket
 
Hej!

Tygverket är värt ett besök. Brukar åka dit med jämna mellanrum. Trevlig personal. Hittar alltid tyger som får följa med hem.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.