Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Quiltning (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=4)
-   -   Quiltköping - samresa ? (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=9848)

Birgitta-L 2007-06-28 19:58

Quiltköping - samresa ?
 
Åh vad jag blir sugen på att åka till Quiltköping :D
Är det nån mer från Göteborg eller härikring som ska dit ? Samåkning ?

killen 2007-06-28 20:59

Fundering angående en eventuell resa till Quiltköping. Hur hade du tänkt dig? En dag eller flera dagar för att kunna delta i workshops?
Jag skulle kunna tänka mig en dag.:confused:

Rutviola 2007-06-28 21:04

Jag måste dit på fredag före öppnandet. Skall hänga en utställning och jag har lovat vara där på lördag också. Jag är förvisso billös och ev kan jag få åka med ngr butiker, men jag ser att jag har mycket grejer med upp. Vi håller koll på detta. RutViola i Kuberna.

Birgitta-L 2007-06-29 08:22

En dag räcker nog för mig oxå(även om det säkert finns massor att titta på så ...) - och inte på fredagen för då jobbar jag innan, så helgen - lördag ? Tar ju bara 1,5 timmar från Götet så det kan man ju lätt köra ToR en dag o käka lite på vägen o så.
Jag har bil - Polo o bor i Göteborg

beasfarmor 2007-06-29 17:35

Hej!
Jag har funderat fram och tillbaka och nästan bestämt mig för att åka på lördagen, tror också att en dag räcker.
Jag har en Saab 9.3 där man sitter bekvämt 4 personer. Körvan är jag också eftersom jag kört i tjänsten mycket...
Kan det vara något? :)

beasfarmor 2007-06-29 17:36

Glömde tala om att jag bor på Hisingen i Göteborg!

Birgitta-L 2007-06-29 17:42

Nice :D :D
är inte såååå förtjust i att köra, o du har ju en större = säkrare bil så ...... låter som det blir Saab eller ;)
så får vi se om det blir fler i bilen !!
vi höres vidare
kul !!:p

killen 2007-06-29 18:10

Kanon, jag är med. Lördag är bra för mig också. Kommer ifrån Kungsbacka. Jag har också en liten bil så jag åker gärna SAAB.

beasfarmor 2007-06-29 19:02

Vi håller kontakten tjejer! Fast tjej, det passar sig väl inte för mig som fyllt pension:D :D
Jag kör trots det gärna!

Birgitta-L 2007-06-29 19:33

Tjej är ett invändigt åldersbegrepp :p
själv fyller jag "tant" = 50 i vinter
men är 28 på insidan hi hi
...men visst är det sköööönt att vara lite klokare o lugnare o säkrare på sig själv nu
vi höres !

Noe 2007-06-29 23:17

Jag har hört att man blir tant vid 36...Sju år kvar....
Lite o.t.:)

Rutviola 2007-06-30 12:01

Vad duktiga ni är. Hur kan en från Hisingen ha missat såväl mina Kuber som Glädjebrodöser? Detta kan inte vara möjligt!!!!
Jag åker nog med Ingrid på Canvas upp redan på fredag. Jag har en massa utställningspryttlar med
och jag har två anbud så jag kanske lösa det upp. Själv tänker jag åka hem på lördagen, på ngt sätt.Ev skall ev väninna upp då isåfall har jag nog skjuts hem.
Kom gärna till Kubernas utställning och hälsa på mig på Lördagen. Där skall jag dessutom demonstrera lite Paintsticks .
RutViola

Pima 2007-07-09 13:23

Hej
Tack för tipset Margreth! Jag tar gärna fjärde plasten i bilen. Och åker gärna Saab. Är det okej, eller har det kommit till någon "utifrån"?

Hälsningar Pia

Birgitta-L 2007-07-09 19:03

KUL :D (svarar även om det inte är jag som ska köra ) jag har i alla fall inte hört nåt mer så då är bilen full nu i o med dig Pia !
ahhh - ser verkligen fram mot denna resan, hi hi
Har aldrig varit där tidigare, men antar att man får massor av inspiration o en hel del saker med sig hem ...

Pima 2007-07-09 19:13

Kul, jo jag har varit där en gång (med Margreth) och man kom hem med ett och annat i packningen. Det är ganska smart att ta med sig kontanter (det är nära till city och bankomater, men det är skönt att vara förberedd eftersom det inte finns bankomater på området och få av säljarna tar kortbetalning). Dessutom säger förnuftet att man ska ta med så mycket som man kan tänka sig att spendera för annars blir det lätt mer :).

//Pia


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.