Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Maskinbroderi (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Stygnsättningar av Clipartorama-bilder (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=13852)

gunnsan 2008-05-24 17:00

Stygnsättningar av Clipartorama-bilder
 
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Startar en ny tråd för stygnsättningar av bilder gjorda i Clipartorama. Här är "Partybruden". En riktig pingla ;). Kommer både med och utan konturer.
Kram/Gunilla

lapplotta 2008-05-24 20:39

Jättetack för pinglan, hon är jättesöt. Tackar även för de andra godsakerna jag har laddat ner,mycket generöst av dig./lapplotta

stenbeckan 2008-05-24 20:59

TACK Gunilla.
Å TACK för alla dina råd o framför allt för din tid som du så generöst delar med dig av.
Sambon sitter o försöker o försöker få till det i Embird. Det kommer nog bli han som sköter den biten.
Tror helt klart att det kommer bli ett Embird prg snart. MAn måste börja nånstans ju.

gunnsan 2008-05-25 14:31

1 bifogad(e) fil(er)
Hej!

Ja, man måste börja någonstans :). Själv började jag med Janomes EasyScan, men gick efter tre år över till Digitizer. Det var 2002, och det håller måttet än!

Här kommer en sjörövar(s)katt... och jag har bara lagt in en text på skoj på skylten. Den som vill kan ta bort denna text och lägga till en egen text. Jag funderade även på texten LÅT BLI S...KATTEN.
Eller så kan man ha ett personligt namn istället?

Kramiz
/Gunilla

Gidget 2008-05-25 17:14

Tack Gunilla för att du delar med dig så frikostigt av dina stygnsättningar. Man kan också vara säker på att det är broderier som är bra kvalité på. Tusen tack och kramar.

HAGABRODYREN 2008-05-25 17:21

Tack för att du vill dela med dig av dina broderier som är av fin klass. Väldesignade.

Pysseltant 2008-05-25 17:38

Tusen Tack !!!
 
Tusen tack, Gunilla för att du delar med dig av ditt arbete, jag vet hur mycket tid det tar, en tid som jag inte har tillräckligt av just nu, hoppas det blir lite mer av stygnsättningar så småningom. Jag har laddat ner både Partybruden och Sjörövarkatten. Jättefina bägge två.
/ Ingrid ;o)

gunnsan 2008-06-01 17:32

1 bifogad(e) fil(er)
Tack :)!
Här kommer en liten pool med en bäbis. Tyckte det kunde passa bra i värmen.
Mina barn har simmat i poolen hela helgen... 25 grader varmt, såväl i luften som i vattnet :D.
kram
/Gunilla

Winberg 2008-06-01 18:19

Tack så jätte mycket Gunilla för att du ger oss alla en möjlighet att få ta del ut av alla dinna fina stygnsättningar. Kram Karin

Pysseltant 2008-06-01 19:40

Tack så mycket Gunilla,
Va söt den va, jag har oxå laddat hem
Babypoolen. / Ingrid :)

peinro 2008-06-01 21:17

Tack för alla underbara designs, förstår att du tycker det är kul! Och du är urduktig!! / sommar hälsningar Inger

LottaW 2008-06-18 23:07

Tack, tack! Nu har jag laddat ner några av dina broderier. Jag blir så glad och tacksam för er som delar med oss som inte kan stygnsätta själva.

gunnsan 2008-06-19 20:48

1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Tack :). Nu har jag experimenterat och gjort 3 varianter av samma bild - 1 redwork, 1 med svarta konturer och en utan dessa outline (denna har istället lite tunnare, manuella konturer samt en satinkontur runt korgen).
Katt igen... fast denna gång med en garnkorg.
Ska försöka lägga in en bild i nästa foruminlägg.
Färger och färgordning är lite olika i dessa stygnsättningar. Redwork är förstås bara rött... ;)
Trevlig midsommar!
/Gunilla

gunnsan 2008-06-19 20:51

1 bifogad(e) fil(er)
Här är skärmdump på dessa tre.
/Gunilla

stenbeckan 2008-06-19 20:59

TACK
Dina stygnsättningar är underbara. Nån gång så kan man kanske göra lika fina. Det är vad jag hoppas på.
Tack för att du delar med dig till oss andra.

Kram / Stenbeckan


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.