Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Leverantörsforum (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Stoff&Stil Göteborg (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=23226)

pigge 2010-12-21 14:46

Stoff&Stil Göteborg
 
Jag är lycklig!!!
Har just varit på Coop i Bäckebol och såg att Stoff&Stil ska öppna i Coops gamla byggmarknad. Jag bor i närheten så det kommer att bli många besök där framöver.
Tidigare då jag läste här på sysidan att Stoff&Stil skulle öppna i GBG kunde jag aldrig tro att det skulle bli så nära mig. En del har tur.

Sanna

Birgitta-L 2010-12-21 15:01

fmmm - andra sidan stan... va e de för fel på Sisjö ;)
nä men huvudsaken de kommer hit ! brukar handla varje gång jag hälsar på mina föräldrar som bor prexis bredvid i Malmö !

Sotis 2010-12-21 16:09

Vilka goda nyheter! Eller... alltså... det kan ju bli lite dyrt för dottern som jobbar där bredvid... ;)
Och dit hittar ju till och med en lantis som jag!

koocachoo 2010-12-21 17:48

Perfekt!! När öppnar dom? Åker till Bäckebol när jag åker till ikea...dubbla anledningar att åka dit!!

ichigo 2010-12-22 09:40

åh vill hellre att de skulle öppna mitt i stan eller så, för oss icke bilburna! Men ja bättre där än inget alls. ;)

Sotis 2010-12-22 10:09

Men Bäckebol funkar väl hyfsat med lokaltrafiken? Dottern jobbar där ute och hon har inte bil utan åker bara kollektivt (från Björkekärr).

ankan 2010-12-22 10:18

Aha så det är där dom skall öppna. Hade också hoppats på Sisjön, Frölunda eller Kållered.

Men Bäckebol får la duga då.

sextiosexan 2010-12-22 10:44

Perfekt för mig med Bäckebol. Först tåget till Göteborg, sen bussen utanför stationen direkt till Bäckebol.
Lär väl få ta med stora plånboken bara med tanke på att även Ikea lockar. :p

ichigo 2010-12-22 20:15

Självklart är Bäckebol bättre än t.ex. Kållered eller Allum för oss icke bilburna (tänker på zonavgifter) men för mig skulle det vara bättre om de valde Sisjöområdet istället ;) Eller Frölunda Torg vore perfekt... Men hyrorna är nog för dyra där.

Jag befarar att jag knappt kommer åka dit alls pga att det är i andra änden stan, att jag inte åker dit "normalt" och för att jag inte har bil. Men det gör ingenting, jag unnar er andra det istället. ;)

Det är i så fall om de har något som jag verkligen behöver och inte hittar annanstans.

ankan 2010-12-23 13:18

Det var just "oss" Mölndalsbor jag tänkte på med zonavgiften.

mariatherese 2010-12-25 14:52

Oj, det var en god nyhet. Hade föredragit Allum dock -men jag skall inte klaga -jag har bil.

Mavae 2010-12-25 20:29

Hade varit perfekt i Sisjön, men det är i alla fall närmare med Göteborg än Malmö... :-)

ichigo 2010-12-25 22:38

Precis. :)

Nu om någon tygbutik skulle ha samma priser som Gittes tygkälla, och då menar jag allt även spetsar o dylikt så skulle jag vara glad. Alltså, 2-10 kr/metern, bra priser. :)

Fast jag måste erkänna att jag inte begett mig ut till "tygriket" just för att jag inte är bilburen och för att jag inte har "vägarna förbi" där. Mina föräldrar har torp nere nära Sölvesborg så det är därför jag besökt Gittes. ;)

Jennie-Marie 2011-01-09 10:41

För oss norr om gbg så blir läget perfekt! Längtar ;)

Ankiv 2011-01-09 10:47

Oj! För min del låter Bäckebol farligt nära :-) Någon som vet när de ska öppna?


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.